Honti-Túra

Publikálás dátuma: 2016. június 29. | szerda | 18:07:00
avagy csapatépítés és élményszerzés

Napjainkban szokássá vált, hogy a cégek dolgozói csapatépítőket tartanak, ahol együtt próbálják kipihenni a dolgos hétköznapokat, de egyben erősíteni kívánják a cég csapatszellemét. Hiszen nem csak a munkából áll az élet, és ezért is fontos, hogy a cég dolgozói egymásra csapatként tekintsenek, előnyös, ha barátságokat kötnek és így a cég moralitását is erősítik, de el is tudnak vonatkoztatni a szakmai nehézségektől. Úgy gondolom, az a legnehezebb egy cég életében, hogy a megszokott napi 8 óra rutint letegyük, és a munka után barátokként nézhessünk egymásra a kollégáinkkal, meglássuk egymásban a jót, a pozitív dolgokat akkor is, ha esetleg a kollégánk a munka közben nem igazán tesz előnyünkre, sokszor hátráltat, vagy teljesen más munkamorállal rendelkezik, mint mi magunk.

A dolgos hétköznapokban legtöbbször csak arra gondolunk, ami éppen az adott feladatunk, és közben legtöbbször azt sem tudjuk kollégánk, hogy érzi magát, milyen a családi háttere, vagy csak mit gondol arról az egészről, ami vele történik. Nem érdekel bennünket, viszont, ha tudnánk, talán jobban megérthetnénk és átláthatnánk azt, ahogyan a munkához áll. Megérthetnénk, hogy bizonyos napokon miért jó csapatjátékos, és más napokon miért figyel olyan nehezen, vagy rontja el sokadszorra is az adott feladatot és nehezíti meg ezzel a mi munkánkat.

Erre jó a csapatépítő.

Megismerhetjük munkatársunkat, hiszen nem vagyunk gépek, hibázunk amiből minduntalan tanulunk, ha levonjuk a megfelelő következtetéseket. A közös játékos feladatok során, vagy csak a közös, nem munkával kapcsolatos tevékenység, szórakozás folyamán megismerjük egymást és a megismerés felismerést is hoz magával.

hontitúra, láma, börzsöny, csitár, csitáriforrások, tsitár, máriaútvonal, zaárndoklat, ilovebörzsöny, ilovemagyarország

Mi a Kutyori-Konyha bár családi cég vagyunk, de fontosnak tartjuk, hogy szorosabbra fűzzük egymással a kapcsolatot és a községünkben elő szomszédjainkkal és barátainkkal is. Ezért vettünk részt idén is a Honti-Túra szervezésében.  Természetesen a túra megszervezéséhez kellett a kis község erős közössége is, ahol az emberek fáradhatatlanul dolgoztak a megvalósításon és mindenki hozzáadta saját talentumát és ezzel jobbá és szebbé tette a túra napját.

A Túra folyamán új emberekkel is ismerkedtünk és kis községünket közelebbivé tettük más túrázni szerető emberek számára is, hiszen a Börzsöny hegység csodálatos környezete Hont települést még csodálatosabbá, a túrát pedig emlékezetesebbé tette. Bár tikkasztó hőség volt és a fáradt munkanapok után talán jobb lett volna egy hidegvizű medencében hűsölni, mégis közel 90 ember gyűlt össze megünnepelni az összetartozást és a Kárpát-medence gyönyörű tájait megcsodálni. Külön örömünkre szolgál, hogy felvidékről is többen részt vettek a Honti-túrán így a magyarság nemhogy távolodott, hanem közeledett egymáshoz, és egy napra megfeledkeztünk a bár Európai Unió által gyengített, de máig létező határokról is, melyek láthatatlanul szelik át-e csodás Honti- tájat.
hont, börzsöny, hontitúra, emléktúra, túra, honttúra, felvidék, börzsönyihegy, börzsönyhegység, kutyorikonyha, magyarország, hegység, erdő, hegy, kirándulás

Történelmi kirándulás volt ez, hiszen Hont elszármazottai is részt vettek a túrán, akik feledhetetlen beszámolóikkal visszavarázsolták számunkra azokat a szép időket és szemeink elé vetítették a végtelen mezőket, ahol békésen legelésztek az állatok és békében éltek az emberek.

Hont már több évtizedes hagyománnyal rendelkezik a túraszervezések terén, hiszen ha nem is beszélhetünk nagyobb méretű túrákról, de mindig akadt olyan turista, aki örömét lelte a Börzsöny élővilágában és geológiai csodáiban.

Mi a Kutyori-Konyha dolgozói erős izgatottsággal vettük fel hátizsákunkat és indultunk neki a túrának. A túra végeztével pedig együtt fogyasztottuk el ebédünket, majd meghallgattuk a Novohrad-Nógrád Geopark munkatársának előadását Nógrád megye geológiai csodáiról és fejben már tervezzük a következő megmérettetésünket.

kutyorikonyha, túra, kirándulás, honttúra, hontitúra, bürzsöny, hegység, börzsönyihegység, magyarország, erdő

Köszönjük, hogy eljöttetek a túrára és hogy megannyi feledhetetlen élménnyel gazdagodhattunk általatok. Köszönjük, hogy bemutathattuk nektek szülőföldünk csodáit. Reméljük, ti is számos jó emlékkel tértetek haza a Honti-Túráról.

túra, csitár, forrás, szent, szentkút, túra, börzsöny, mező, erdő, hegy, magyarország, kutyorikonyha

Jövőre találkozunk ugyanitt!

Kutyori-Konyha csapata

FOTÓ:
Teknős Dominik
Teknős Viktória

vissza

A legmagasabbminőségre törekszünk

Fő alapanyagunkat, a gyümölcsöt, kizárólag megbízható hazai forrásokból szerezzük be, így biztosítani tudjuk vevőink számára az állandó magas minőséget. A kizárólag csak válogatott minőségű gyümölcsökből készült lekvárjainkat és különböző gyümölcskészítményeinket nyugodt szívvel ajánljuk minden kedves vásárlónknak.